[one_fourth][iconbox icon=”speechbubble”]Hoe geef je slim antwoorden op de vragen van jou klanten?[/iconbox][/one_fourth]

[one_fourth][iconbox icon=”lightbulb”]We verzamelen slimme creatieve acties[/iconbox][/one_fourth]

[one_fourth][iconbox icon=”money”]Niet alle activiteiten hoeven geld te kosten[/iconbox][/one_fourth]

[one_fourth last=”true”][iconbox icon=”calendar”]Een strategie voor een jaar: niet alles hoeft ineens[/iconbox][/one_fourth]

[hr_caption]Moose maakt een [color]communicatieplan[/color] voor een jaar[/hr_caption]

[two_third]

Welke uitingen (website, events, mailing, flyers, sociale media) werken voor jouw bedrijf ? Waarmee moet je beginnen en hoeveel gaat dat ongeveer kosten? Het valt niet mee te bedenken waar je nu jouw tijd en geld gaat inzetten. Zeker als beginnend MKB-er of ZZP-er. Voorop staat dat communiceren met klanten iets is van de lange termijn, je bent niet klaar na het drukken van flyers of het lanceren van een website.

[list style=”1″]

[li]Wat is jouw doelgroep en welke vragen heeft zij? We maken samen een concrete vragenlijst met
antwoorden[/li]

[li]Moose zoekt de juiste middelen om jouw doelgroep te bereiken[/li]

[li]Moose kijkt welke sociale media geschikt zijn, want het is niet in alle gevallen nuttig voor jou en er is meer
dan alleen Facebook of Twitter[/li]

[li]Moose doet een voorstel hoe je jouw website optimaal kunt inzetten[/li]

[li]Moose levert een actieplan, in tijd gefaseerd en in volgorde van prioriteit, waarna je deze in jouw eigen
agenda kunt inplannen[/li]

[li]We plannen na drie maanden een uur voor een voortgangsevaluatie[/li]

[/list][/two_third]

[one_third last=”true”]MMM HetPlan[/one_third]

[divider]

[hr_caption]Of ontwikkel je plan zelf in een [color]workshop[/color][/hr_caption]

[divider]

[color]In deze workshop maken we een concrete marketing strategie van een jaar[/color]

[two_third]

Welke uitingen (website, event, flyers, sociale media) werken voor jouw bedrijf? Waarmee moet je beginnen en hoeveel gaat dat ongeveer kosten? Het valt niet mee te bedenken waar je nou je tijd en geld gaat inzetten. Zeker als beginnend MKB-er of ZZP-er. Voorop staat dat communiceren met je klanten iets is van de lange termijn, niet alleen maar even wat flyers drukken of een website lanceren.

[hr]

[list style=”1″]

[li]Welke middelen zijn er allemaal om jouw doelgroep te bereiken?[/li]

[li]Wat is jouw doelgroep eigenlijk en welke vragen hebben zij?[/li]

[li]Stel jezelf de vraag of sociale media iets voor jou is en zo ja, welke dan?
Er is meer dan alleen Twitter en Facebook[/li]

[li]Hoe kun je een website inzetten?[/li]

[li]We proberen zo slim mogelijk tijd en geld in te zetten, geen overbodig
drukwerk en wel de juiste acties op het juiste moment[/li]

[li]We maken een concrete week planning van een jaar waarin we alle acties die
we kunnen doen op een rij zetten, inclusief kosten[/li]

[li]We plannen na drie maanden een terug-kom-dag[/li]

[/list]

[/two_third]

[one_sixth] [/one_sixth]

[one_third last=”true”]MMM HetPlan workshop MMM HetPlan workshop [/one_third]

[hr]

[two_third]

Voorbereiding voor deze workshop:

• Geen

 

Na MMM HetPlan

• Kun je goed bepalen waar je op gaat inzetten met je activiteiten
• Heb je een concrete planning van een jaar
• Heb je een duidelijk financieel overzicht

 

[/two_third]

Bij aanmelding gaan we data inplannen
wanneer het jou uitkomt.

[one_third last=”true”]Meld je aan ![/one_third]